برای اینکه کسی با من در ارتباط باشه باید شایستگیش و داشته باشهچه برسه به اینکه کسی بخواد وارد زندگی من بشه و شریک زندگیم باشهبعد از سالها ... بهتره بگم بعد از همه سالهایی که خودم و میشناختم و همیشه دنبال جلب اعتاد و توجه آدمها بودم و اونها رو تو اولویت اول می ذاشتمحالا به این نتیجه رسیدم که من اولویت اولم و این دیگران هستن که باید توجه و اعتماد من و جلب کنناز این به بعد برای اینکه کسی به من نزدیک بشه باید تلاش کنهالبته این و می دونم که این تازه قدم اول و توی تئوریه! برای اینکه بتونم برسم به اینکه در عمل هم هوای خودم و داشته باشم و ارزش خودم و بدونمهنوز راه طولانی ای در پیش دارمچون قراره با یکی دیگه از چیزایی که با من به دنیا اومده مبارزه کنم و تغییرش بدم، برای بهتر شدنالاهی به امید تو ....ق.م + نوشته شده در پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت 10:24 توسط م.د | قایقی خواهم ساخت...
ما را در سایت قایقی خواهم ساخت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 16:30